Sunday, 25 October 2015

Sunday 25.10.2015 -.... geram ngn housemate

Semalam satu hri aku duk rumah ... member aku dtg ... so aku happy sangt ... kami sama2 masak untuk makan t.hari ... kami bolh kenapa housemate aku nie x bolh .... aku nolh lepas masak ... basuhlah pingan .... tapi housmate aku nie .. pagi nie dia sampai umah baru sampai umh nie... bawalah makanan dari kmpung .... bolh pulak selepas mkn letak jer kat singki x basuh ... eeeee geram betul aku ... dah x larat nk tegur ... keja cikgu ... tapi nauzubilah .... jadi pemalas cam nie .... bukan sekali dua ... tiap2 kali kalau dia masak ker bawa bekal ker mesti kumpul kat singki nie jadi penuh ... tongsampah tu penuh jadi padat ... adoiii aqu naik geram sakit hati
... yg lagi sorg tu ... kemas rumah tak mahu lngsung ... bercinta mau .... pakaian nk bersih kemas ... tapi yg lain huh semua nk suruh org buat .... kekadang aku balik kmpung 2 3 hari .... balik umh sewa balik .... astaga rasa nk mengamuk .... apa perlu aku buat ek bagi housemate aku ni paham tentang kebersihan ...  pas masak tu terus basuh x payah nk suruh org lain basuh .... .. adoiiu ... jadi stress bila dapat housemate cam nie ...patut ker aku nk ckp lembut atau ckp perli ataupun ckp kasar bagi depa nie paham ....

No comments:

Post a Comment